Coffee Bean Heart

De combinatie van customer intimacy en operational excellence is uniek in onze branche. Juist dat maakt ons zo onderscheidend en vernieuwend.

Customer excellence

VOORDAT WE VOOR U AAN DE SLAG GAAN, WILLEN WE U EERST ZO GOED MOGELIJK LEREN KENNEN. DAARDOOR KUNNEN WE ONZE PRODUCTEN EN DIENSTEN LATER PERFECT AFSTEMMEN OP UW ORGANISATIE.

Deze verregaande klantgerichtheid noemen we customer intimacy. Daarnaast werken we achter de schermen op een efficiënte manier aan het samenstellen van ons productaanbod, waarbij betrouwbaarheid en betaalbaarheid voorop staan. Dit heet operational excellence.

Er zijn organisaties die zijn gespecialiseerd in customer intimacy en bedrijven die uitblinken in operational excellence. Een goede combinatie van deze twee onderdelen komt echter zelden voor en dat is precies wat Eurest zo onderscheidend maakt. We noemen dit customer excellence, een concept dat geen enkele andere cateraar u kan bieden.

Customer excellence

Onderscheidende concepten

Uiteraard streven we er altijd naar om onze opdrachtgevers en gasten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Daarom ontwikkelen we zelf unieke en innovatieve concepten en programma’s (zoals Know Your Food), maar integreren we ook A-merken als Starbucks en Subway in ons aanbod. Al deze concepten en programma’s kunnen naar voorkeur met elkaar worden gecombineerd. Zo ontstaan op maat gemaakte formules die uw gasten aanspreken en een vertrouwd gevoel geven. En dat is erg belangrijk in een tijd waarin de beleving van de gasten meer dan ooit centraal staat.

Onderscheidend in concepten

Onderscheidende producten

NAAST ONS BASIS- EN SAMENGESTELD ASSORTIMENT CREËREN WE ONZE EIGEN PRODUCTEN ONDER DE NAAM EUREST SELECTION, DIE BESCHIKBAAR ZIJN VOOR ALLE RESTAURANTS.

Eurest Selection-producten zijn speciaal ontwikkeld en geselecteerd door onze productmanagers, in samenwerking met onze partners. Al deze producten worden eerst uitgebreid geproefd en gekeurd, net zolang tot alle betrokkenen helemaal tevreden zijn. Eurest Selection-producten zijn daardoor altijd van topkwaliteit. Bovendien bevatten ze geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen en zijn ze (waar mogelijk) voorzien van een duurzaamheidslabel. Bij Eurest Selection gaat het om bijzondere en karakteristieke producten die je nergens anders krijgt en echt iets betekenen voor onze gasten. Zo veel, dat sommige gasten de producten zelfs mee naar huis nemen om thuis op te warmen.

Onderscheidend in producten

Een ideale testomgeving

DE PRODUCTEN DIE WE SAMEN MET ONZE PARTNERS ONTWIKKELEN, WORDEN OOK IN DE PRAKTIJK UITGEBREID GETEST.

Door ons grote aantal locaties van verschillende omvang en karakteristiek, hebben we genoeg proeftuinen voor het testen van nieuwe concepten en producten. Onderwijsinstellingen (hogescholen en universiteiten) zijn hiervoor bijvoorbeeld heel geschikt. Want studenten zijn niet alleen de consumenten van de toekomst, ze zijn ook kritisch, vooruitstrevend en denken goed na voordat ze hun geld ergens aan uitgeven. Om onze producten en dienstverlening te verbeteren, kijken we ook over de grens. Omdat we overal ter wereld actief zijn, hebben we toegang tot de best practices van al onze internationale locaties. Zo doen we nieuwe en innovatieve ideeën op, die we vervolgens gebruiken voor de Nederlandse markt.

Een ideale testomgeving