Gastvrijheid

GOED ETEN ZONDER DE JUISTE SERVICE IS ALS CHAMPAGNE ZONDER DE BUBBELS EN ALS EEN WORSTJE ZONDER JUS. EEN PERFECTE SERVICE IS EEN ESSENTIEEL ONDERDEEL VAN ONZE EETBELEVING. WANT ZO KRIJGT ELKE MAALTIJD IETS EXTRA’S EN WORDEN ALLEDAAGSE MOMENTEN IETS OM NAAR UIT TE KIJKEN.

Gastvrijheid

Je weet pas wat echte service is als je het zelf hebt meegemaakt. Daarom leren we onze mensen door de ogen van uw gasten te laten kijken. Zo ervaren ze zelf hoe een gast van Eurest zich moet voelen. En leren ze de vaardigheden om dat te bereiken. Voor ons is dit de basis van echte gastvrijheid en duurzame relaties.

Voor ons zijn eten en service onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als het ene niet goed is, deugt het andere ook niet.

Gastvrijheid goede service

WAT BETEKENT DIT VOOR U?

U wilt er zeker van zijn dat de kwaliteit gedurende de gehele samenwerking gehandhaafd blijft. Daarom besteden we veel aandacht aan het verzamelen van meningen van u en uw medewerkers. Bovendien houden we voortdurend de wereldwijde marktontwikkelingen in de gaten. Zo kunnen we onze werkwijze en service constant verbeteren en komen we steeds weer met nieuwe ideeën, gerechten en smaken.

Alles wat we doen staat in dienst van uw ervaring dus. Op die manier houden we onze relatie open en eerlijk. Elke dag opnieuw willen we bewijzen hoe belangrijk u voor ons bent. Hoe serieus we onze verantwoordelijkheden nemen. En hoe blij we zijn met het vertrouwen dat u in ons stelt.