Gastvrijheid
Gastvrijheid

Customer excellence is onze unieke manier van gastvrijheid: customer intimacy gecombineerd met operational excellence.

Service op maat

WE LUISTEREN NAAR U, ZODAT WE UW BEDRIJF LEREN KENNEN EN WETEN WAT UW MENSEN WILLEN. DIT IS VOLGENS ONS DE BASIS VOOR EEN GOEDE SAMENWERKING.

We bedenken oplossingen voor al uw behoeften op het gebied van foodservice. Zo plannen we de branding en de look & feel van de restaurants, ontwikkelen we doeltreffende marketingcampagnes en stimuleren we de verkoop met aantrekkelijke aanbiedingen.

Door u en uw mensen te leren kennen, zijn we in staat om echt maatwerk te bieden, waarbij we rekening houden met al hun speciale voedingswensen.

Onze vriendelijke lokale teams praten met uw gasten en leren van hen. Op basis van die feedback kunnen we onze activiteiten exact laten aansluiten op uw behoeften.

We zijn een wereldwijd actieve organisatie met een lokale benadering. Dus kunt u rekenen op een persoonlijke behandeling en dienstverlening op maat, met één contactpersoon voor alle diensten die we voor u verzorgen. Dat is wel zo gemakkelijk en overzichtelijk.

Understanding You

Prestaties meten

WE WILLEN DAT KLANTEN ONS DE WAARHEID VERTELLEN. OF ZE NU TEVREDEN ZIJN OF NIET.

De feedback die we ontvangen gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Op deze manier houden we de vinger aan de pols en zorgen we ervoor dat we nu en in de toekomst aan uw wensen voldoen.

We weten dat krachtige, open en eerlijke relaties de basis van ons succes vormen. En we weten ook dat tevreden gasten vaker terugkomen en meer besteden. Daarom richten we ons op de totaalervaring van onze gasten. We willen weten wat ze vinden van de kwaliteit van onze producten, maar ook van onze service.

Het gaat om het resultaat, wat we ook doen en hoe we het ook doen. Zonder concessies. Daarom meten en controleren we al onze activiteiten aan de hand van kritieke prestatie-indicatoren. Denk daarbij aan de voedingsproducten die we gebruiken, maar ook aan de manier waarop we deze bereiden. De uitkomsten gebruiken we om het serviceniveau verder te verbeteren.

We streven altijd naar consistente kwaliteit en de best mogelijke ervaring voor uw gasten. Daarom luisteren we altijd naar uw suggesties en bedenken we ook zelf nieuwe en innovatieve ideeën. We doen niet aan standaardoplossingen, maar leveren maatwerk voor organisaties van elke vorm en omvang.

Measure

Centres for Excellence

WE KUNNEN HET ALLEEN OVER KWALITEIT HEBBEN ALS WE WETEN WAT DAT INHOUDT EN ALS WE MENSEN KUNNEN INSPIREREN OM UIT TE BLINKEN.

Daarom hebben we Centres for Excellence in het leven geroepen, speciaal voor onze medewerkers die in contact staan met de gast. Hier stellen we onze kwaliteitsnormen vast en leren we onze mensen hoe ze deze kunnen overtreffen. In onze Centres for Excellence kunnen onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, zodat ze kunnen uitdragen waar Eurest voor staat.

Dat klinkt misschien eenvoudig, maar onze strenge kwaliteitsnormen kunnen alleen worden behaald door geen enkel detail uit het oog te verliezen. Door de goede dingen te doen en door de dingen goed te doen. De hele dag en elke dag.

Onze missie is duidelijk: topkwaliteit is de norm. Dat houden we onze mensen voortdurend voor en daardoor zorgen ze elke dag voor de beste klantervaring. Best practices staan centraal in onze organisatie, of het nu gaat om warme dranken, gerechten of service. We weten dat alles even belangrijk is. En daar profiteert u van.

Centres for Excellence